
Lo meyor pa nun s’enredar nesta estéril discusión ye considerar que la propia banda, Manassas, ye una creación de Stephen Stills. D’esa banda formaben parte Chris Hillman, Al Perkins, Paul Harris, Calvin Samuels, Dallas Taylor y Joe Lala. En resumíes cuentes, músicos reconocíos pol so trabayu en Buffalo Springfield, The Byrds, The Flying Burrito Brothers y Blues Image, amás de la esperiencia previa (non sólo de Stills, sinón tamién de Samuels y Taylor) con Crosby, Stills, Nash & Young.
Manassas vien a ser una alegoría d’América, un cóctel de músiques estremaes, bien definíes, influyéndose ensin mezclase. L’álbum divídese en cuatro partes (les cuatro cares orixinales del doble LP) y en caúna d’elles ye un estilu’l que domina: na primera (“The Raven”) el latin rock, na segunda (“The Wilderness”) el country y el bluegrass, na tercera (“Consider”) el folk-rock, y na cuarta (“Rock & Roll Is Here To Stay”) el blues-rock y, en definitiva, el southern rock como meta y epítome del camín recorríu. De cau a rau, nostante, la mano de Stills, inconfundible, remanando les riendes d’una banda ad hoc y tiñendo cada canción de la mesma maestría sombría y melancólica qu’amosara nos sos anteriores proyectos. “Song Of Love”, “Anyway”, “So Begins The Task”, “Johnny’s Garden”, “How Far” y “The Love Gangster” (co-escrita con Bill Wyman, baxista invitáu na grabación) son pieces imprescindibles, igual que la triste coda de “Blues Man” (interpretada por Stills solu, en clave acústica), un broche a la memoria de Jimi Hendrix, Alan Wilson y Duane Allman, los tres guitarristes, los tres amigos de Stills y los tres muertos enantes de tiempu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario