sábado, 28 de mayo de 2011

La batalla de Barcelona

“¿Dónde estaban ahora los toros y los toreros? Ya ni en Barcelona había corridas. Por algún extraño motivo, los mejores matadores eran fascistas”.
George Orwell, Homenaje a Cataluña

La carga policial contra los acampaos en Barcelona pue significar un saltu cualitativu pal movimientu 15-M. Por tres razones y media:
1. El movimientu vuelve a facese visible xusto nel momentu en que los medios taben perdiendo interés y cuando paecía que les acampaes podíen desinflase ensin demasiao gastu. Los sucedíos d'esti 27 de mayu, según la lóxica de los medios, reconvierten les acampaes en focos de tensión onde la noticia pue saltar en cualquier momentu y eso garantiza'l so siguimientu mediáticu.
2. La resistencia de los acampaos a la carga policial foi en tou momentu pacífica, hasta superar los límites del sentíu común. Hasta agora'l calter non violentu de les revueltes yera una presuposición que s'afitaba na poca tensión que se vivía nes places ocupaes. Agora ye dalgo constatable, por muncho que Felip Puig s'emperre en negalo.
3. Munchos de los acampaos descubren agora una vertiente de la democracia que desconocíen. Nun ye d'esperar qu'en resultes d'ello radicalicen los sos métodos, pero sí que radicalicen les sos propuestes.
La media razón ye que la reacción golió sangre. Oxalá m'enquivoque, pero pudiera ser que “los indignaos colos indignaos” cayeren na tentación de siguir el camín abiertu pola Generalitat. Nun diba ser la primer vez.

1 comentario:

blade runner dijo...

Gracies una vez más pol análisis. De toles maneres, provocaor, pémeque la tercera, ye antes una razón a medies que media razón.