lunes, 22 de junio de 2009

Les ilusiones rotes

José Luis Piquero, ayeri en Les Noticies. A propósitu de Les vides incompletes.

2 comentarios:

Ismael Piñera Tarque dijo...

suscribo línea por línea. Suerte, y justicia, que los grandes libros encuentren grandes lecturas. Enhorabuena, pues, a ambos.

Eso sí, a ver si aprendes a girar un poquitín las imágenes, hombre...

Abrazos.

Anónimo dijo...

Bona crítica, anque nun veo que tea afinada en too. Pémeque el llibru tien una unidá: "45º" nun ye un rescualdo, nin "Tasfannat" un garrase salvíficu. Pa mín, la actitú vital -enxamás a 45º- ye'l determín de too: dende la forma desnuda, nidia, a la fondura non-aparente de dalgunos poemes. Agora, sí, cola edá cayeron les polítiques y les metafísiques: les dos yeren -son- rellatos, namás. Queda el home col so camín, ensin velos. Meyor, ¿non?.

Ya entovía queda la poesía: pensar al rodiu la llingua, comu tema y comu esmolecimientu; o esi falsu "asidero" que ye Tasfannat (esperiencia normal de poeta -mui gravesiana, al so xeitu-, que contién al mundu como xenerador de lo que ye y sedrá, ya'l mesmu poeta como xenerador de lo que ye y sedrá, emocionáu).

Pa mín, con tolos respetos, esti poemariu ye más rebelde ("anque conservemos rescualdos de la vieya rebeldía") que otros de los que se publicaran apocayá, direutamente políticos. Ya más sentíu.

Xicu