Agora paeznos un movimientu musical venerable, pero a primeros de los años ochenta’l hardcore-punk yera lo estremo, lo anormal, lo radical y, cómo non, lo sospechoso. Los que somos poco amigos de les etiquetes tendemos a llamalo punk americano, a seques, pero nun nos ciega tanto la iconoclastia como pa nun reconocer diferencies clares ente estes bandes y les de la primer fornada punk (la de los Ramones, pa entendenos). Asina, nun circuitu minoritariu pero de llealtaes incondicionales como’l que surdió nos Estaos Xuníos nesa década, ye más qu'evidente la voluntá d'eses bandes de movese al marxe del sistema, dende la militancia izquierdista de The Minutemen hasta’l straight edge de Minor Threat y el so rigorismu ascéticu. Too ello nun quita pa que la imaxe más difundida del hardcore d’esos años seya la de bandes d’adolescentes blancos col craniu tosquiláu y baillando pogo.
Y pa esi públicu, efectivamente, tocaben tamién los Bad Brains, una banda hardcore compuesta por músicos negros procedentes, como munchos otros grandes nomes del hardcore, de Washington DC. Lideraos pol guitarrista Dr. Know, la so propuesta de maridax ente’l hardcore y el reggae volvióse canónica nel álbum I Against I, un complexu mosaicu d’estridencies y sutileces imprescindible pa entender la ulterior apaición de bandes como The Jesus Lizard o Rage Against The Machine.
1 comentario:
Un bon album, seique l'únicu, d'una panda descerebraos homófobos.
Yo me quedo con Minor Threat y la so visión positiva de la vida.
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