El 23 d’avientu de 1985 morría n’accidente de tráficu D. Boon, una de les tres almes fundadores de The Minutemen. Les otres dos, Mike Watt y George Hurley, nun foron quien a superar la so ausencia. Dexaben n’heriedu una carrera a tou meter al traviés del rock de vanguardia y un puñáu d’himnos hardcore, amás d’un álbum candidatu al títulu de “meyor álbum de rock de la década de los 80”.
Orixinarios de la población de San Pedro, en California, The Minutemen foron rara avis na escena hardcore de los Estaos Xuníos. Yeren punk, actuaben pal mesmu públicu que, por exemplu, los Black Flag (adolescentes enfastiaos y adictos al pogo), pero la so música enllazaba per un llau col hard rock d’enantes del punk (Blue Öyster Cult, Creedence Clearwater Revival) y pel otru col jazz y el funk. Sentíense, sicasí, cómodos na escena hardcore, cola que conectaben inmediato gracies a la brevedá y la velocidá de les sos composiciones, amás de qu’encarnaben l’ideal non declaráu de tantos mozos de suburbiu: convertise non sólo n’estrelles del rock sinón en músicos de prestixu partiendo de la inorancia más absoluta en materia musical.
Concebíu cásique como una competición colos Hüsker Dü (que veníen de poner en mercáu’l primer álbum conceptual del universu hardcore, Zen Arcade), Double Nickels On The Dime axunta cuarenta y tres canciones concises y directes a la corteya frontal del oyente, con títulos como “Viet Nam”, “Political Song For Michael Jackson To Sing”, “Untitled Song For Latin America” o “The Politics Of Time”, esplícites, políticamente incorrectes, ensin coartada cultural posible.
No hay comentarios:
Publicar un comentario