Robert Johnson (1911-1938). D’él diz la lleenda que, enfotáu en convertise nun gran músicu de blues, fixo un pautu col diablu pa llegar a tal fin. El rei del blues del delta del Mississippi construyó un impresionante repertoriu alredor de la so propia faustiana figura, deviniendo parte de la mitoloxía d’esi espaciu simbólicu que, partiendo del ríu y del delta y bordiando la península de Florida, pon n’órbita a una serie de ciudaes d’esplendor decadente, de Nueva Orleans a Atlanta y de Savannah a Memphis.
A esi espaciu pantanosu pertenez tamién Jeffrey Lee Pierce (1958-1996), cantante, compositor y fundador de Gun Club, una banda que, xunto con The Cramps, reinventó’l rockabilly añediéndo-y influyencies sureñes, gótiques, cuasi-vampíriques, siempres baxo’l paragües sonoru del punk.
Les canciones de Pierce y Gun Club muévense na mesma almósfera de sedizu y vudú que les de Robert Johnson. Nel so primer álbum, Fire Of Love, inclúinse temes que paecen sacaos de la banda sonora del infiernu: “For The Love Of Ivy”, “Sex Beat” y “Ghost On The Highway” son canciones d’una violencia alpenes sofrenada, mientres que “She’s Like Heroin To Me” resume en dos minutos y mediu tou un microcosmos d’emociones xabaces y desórdenes psíquicos. “I’ve been a real good tombstone, but now I’m blowing away”, canta Pierce, y ún alcuérdase d’un románticu y monstruosu personax de comic, la Cosa del Pantanu, aquel ser fechu de materia vexetal en descomposición que descubría, de sópetu, que nun yera otro que l’envoltoriu d’un home muertu.
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