viernes, 16 de mayo de 2008

Desfogando

Güei tocóme recoyer el premiu de poesía "Ciudá d'Uviéu". Como nel actu d'entrega naide nun me pidió la opinión, nun la di, pero eso nun me quita de desfogar equí y agora.
Ye vezu que los profesionales de la política (conceyales, conseyeros, alcaldables toos) aprovechen esos actos pa facer propaganda de los sos munchos llogros y aciertos, y a naide nun estraña que lo faigan y hasta diba paecenos anormal que s'abstuvieren d'ello. Pero nun toi avezáu a asistir a representaciones de demagoxa partidista como la d'esta mañana, y reviéntame que s'utilice la lliteratura como escusa p'aventar ocurrencies irresponsables a la busca del titular fácil y incendiariu. Queda dicho, y nun pienso añedir más nada.
El poemariu premiáu va editalu l'Academia de la Llingua Asturiana, dientro d'una colección mui curiosa que tamién se presentó güei. Titúlase, el llibru, El doble blancu, qu'amás de ser el nome que se-y dio nesti país a un discu de The Beatles, ye la ficha del xuegu de dominó que más me presta. De momentu, nun tengo pensao colgar equí nengún cachu d'él, pero aprovecho pa enllazar cola páxina de Suburbia Ediciones, onde acaba d'apaecer un poema inéditu que, anque en principiu formara parte del llibru, quedó fuera d'esti porque rompía ciertu aire d'unidá. Considérolu nostante un bon poema, asina que'l que quiera pue lleelu calcando equí. Na ilustración salgo yo tocando la guitarra con un grupu d'amigos...

2 comentarios:

Miguel Barrero dijo...

Ye simpáticu, amás, que'l demagogu sía'l mesmu que diz defender la cultura asturiana mentes fai por suprimir fiestes tan "españoles" como San Xuan o l'Antroxu.

Xandru Fernández dijo...

Lo peor ye que depués l'enemigu contraataca xeneralizando y pagamos xustos por pecaores. Como diría Forges: "País...".