sábado, 17 de mayo de 2008

Hüsker Dü: "Zen Arcade" (1984)

Igual que pasara con The Minutemen, Hüsker Dü ye la simbiosis de dos egos superlativos, nesti casu’l guitarrista Bob Mould y el batería Grant Hart. Igual que nel casu de The Minutemen, Hüsker Dü pertenez al ámbitu del hardcore un poco por casualidá, que ye otra manera de dicir que llegaron nun momentu poco afayadizu pa según les sos inquietúes musicales y, en xeneral, estétiques. Igual que The Minutemen, Hüsker Dü interpretaron el sentíu del do it yourself como si fuera una receta económica, y emperráronse en materializar con cuatro perres unes composiciones a les que-yos quedaba pequeñu’l baturiciu hardcore. Igual que The Minutemen, Hüsker Dü garráron-y el pulsu a la era Reagan nun doble álbum, Zen Arcade, preludiu evidente de lo que dellos años más tarde diba llamase grunge.
Zen Arcade pon en soníu les vivencies y l’anecdotariu de l’adolescencia norteamericana nos años ochenta. Comparáu mui davezu col Quadrophenia de The Who, ye un discu onde se pon de relieve, una vegada más, la simetría ente’l hardcore y la psicodelia de los años sesenta, dalgo no que tamién The Minutemen suelen ser un exemplu piqueru. La diferencia, nostante, tresciende’l nivel de los estilemes sonoros: si Black Flag son la cara nihilista del hardcore, mientres que Minor Threat representen l’ascetismu y The Minutemen l’activismu políticu, Hüsker Dü vienen a constituir el carácter estoicu, la voz de la inmanencia, la esploración en crudo de les frustraciones cotidianes. Asina ye, a lo menos, en canciones ruidosamente cristalines como “Something I Learned Today”, “Pink Turns To Blue” o “Turn On The News”.

1 comentario:

Wi dijo...

Respeutu a la entrá anterior.

Deben piensar que tamos per embaxu lo normal. A ver si darreu van piensar que por dicir que l'asturianu ta perbien nun actu, van dexar de ser quienes fueron, son y sedrán.

PP-IU-nochu.
Toos falen pero naide diz una verdá... bueno polo menos los del P$OE ya aselecen de por si.

Salú ya oficilidá
Wi