Foo Fighters ye sinónimu de Dave Grohl. El que fuera batería de Nirvana, consciente siempres del peligru de nun ser pa sascudise la sombra de Kurt Cobain, grabó, depués de la muerte d’esti, una serie de canciones que formaríen parte del álbum de presentación de los Foo Fighters, en realidá un discu de solista, una y bones toca Grohl prácticamente tolos instrumentos que nél suenen. De siguío axunta a un supergrupu compuestu pol guitarrista Pat Smear (The Germs, Nirvana), el baxista Nate Mendel (Sunny Day Real Estate) y el batería William Goldsmith (tamién procedente de Sunny Day Real Estate), anque esti últimu alpenes participa na grabación del segundu álbum de la banda (el primeru como tal, en realidá), The Colour And The Shape.
Producíu por Gil Norton, The Colour And The Shape ye la confirmación del talentu de Grohl, eternu escuderu de Cobain y, nostante, pieza imprescindible pa entender la cuasi-perfección de Nirvana nos discos en qu’él participó. En determinaos momentos apréciase l’ecu de los años doraos de Seattle (“My Poor Brain”, “Wind Up”), pero en conxuntu l’apuesta de Foo Fighters ye más cercana al punk, y concretamente al emocore, de lo que pudiera esperase d’un superviviente del grunge. Nostante, pa un álbum d’autosuperación, onde Grohl entama declarando que nunca nun tuvo tan asustáu (“Dolls”) y acaba proclamando que yá nun tien mieu (“New Way Home”), son munchos los momentos pa la parodia y, incluso, pa l’autoparodia, con delles pingarates de hard rock d’estadiu que recuerden muncho a los meyores númberos de Thin Lizzy.
No hay comentarios:
Publicar un comentario