martes, 20 de mayo de 2008

Songs: Ohia: "Didn't It Rain" (2002)

Hai dalgo en común ente les canciones de Jason Molina y les narraciones de Cormac McCarthy: la frialdá, el vacíu de les carreteres onde’l yo se despliega en figures recortaes contra un cielu desiertu, la negrura de les nueches en camín a nenyures. La metáfora del vagamundu como clave de la esistencia.
Didn’t It Rain ye’l más concisu y desnudu de los trabayos que Jason Molina firmó embaxo’l nomatu “Songs: Ohia”. Firmemente afitáu na tradición musical norteamericana, nel blues tanto como nel country o nel bluegrass, con poco más qu’una voz, una guitarra,una mandolina y unos coros (Jennie Benford: una delicia) Molina axunta equí siete pieces d’orfebrería empezando pela que-y da títulu al álbum y siguiendo per estaciones d’escuridá y desolación como “Steve Albini’s Blues”, “Cross The Road, Molina” y “Blue Factory Flame”. Versos whitmanianos pa una poética del nomadismu: “If there's a way out it will be step by step through the black”, como canta Molina en “Ring The Bell”.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

HOLA, MUY BUEN BLOG

TE INVITO A PASAR POR MI BLOG QUE RECIEN ESTA EN SUS PRIMEROS PASOS, LA IDEA DE ESTE FORO ES FACILITAR LA DESCARGA DE MUSICA, SERIES DE TV, APLICACIONES DE CELULAR, LIBROS, Y LO QUE VOS ME RECOMIENDES.

MUCHAS GRACIAS Y PASATE CUANDO QUIERAS Y DEJA UN COMENTARIO PARA VER QUE TE PARECE MI BLOG Y QUE TE GUSTARIA QUE TENGO O LE FALTA... MUCHAS GRACIAS!!

texto

Pablo Texón dijo...

Un amigu míu tráxolos a tocar a Uviéu va un par d'años. Tengo gana comentar contigo coses sobre McCarthy (Cormac, I mean).

Un abrazu.

Xandru Fernández dijo...

Cuando quieras.
(Molina tuvo anunciáu esti iviernu pa tocar en Xixón, pero al final suspendióse.)