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Na escena musical norteamericana de 1969 y 1970, el baturiciu sónicu de The Stooges podía chocar frente a les bucóliques reivindicaciones de los hippies de San Francisco. Mesmo l’acid rock caltenía pontes bien firmes col folk y el country como pa nun francer del too l’equilibriu ente lo esperimental y lo tradicional. La única ponte que caltienen The Stooges nel so segundu álbum ye col jazz de vanguardia, tolos demás elementos reconocibles del so discursu (blues, garage y poco más) son simples pistes falses esmarallaes per un tapiz de múltiples capes tímbriques que recuerden alcuando a The Doors y a Jimi Hendrix, pero del mesmu xeitu qu’estos podíen recordar, caún nel so nichu ecolóxicu, a los Rolling Stones y a Muddy Waters. Claro que s’inspira en Jim Morrison el xeitu de cantar d’Iggy Pop en “Down On The Street” y en “Dirt”, y la delda del guitarrista Ron Asheton con Hendrix ye bultable en toos y caún de los cortes del álbum. Pero’l resultáu ye una obra con silueta propia, hasta cuando esa silueta se desdibuxa como ocurre nel collage de ruíos que pieslla’l discu, “L. A. Blues”, y que preludia’l noise de vanguardia de Glenn Branca y compañía.
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