Bueno. Dellos llectores d'esti blog yá lo saben, pero ye'l momentu de compartilo con toos. Hai yá tiempu abondo que Silvia y yo entamemos los trámites p'adoptar un nenu o una nena n'Etiopía. Tiempu más qu'abondo: demasiao. Trámites que s'espurríen pa un llau y pa otru como venes de chicle. Sabemos de sobra qué significa'l verbu aprovecer.
Depués de dar más vueltes que K. delantre'l castiellu, la última etapa abrióse por fin. Güei citáronnos pal "taller" previu a la "preasignación" (el vocabulariu del universu adoptante merez un diccionariu pa él solu): el 24 d'abril, en Madrid. Pa en delantre, ye d'esperar que los plazos seyan razonables.
Taba prometío: un cantar de Pearl Jam por cada bona noticia.
Tamos de folixa.
10 comentarios:
Enhorabuena entonces:
http://www.goear.com/listen/ae8bc5f/Refalfiu-Felpeyu
Allégrome. ¡Norabona pa los dos!
Norabona, daveres, cuido que ye tais énte ún de los grandes momentos que vos puea dar la vida. Nun pueo más qu'allegrame, magar que nun vos conoza personalmente.
Norabona y suerte.
"There are two things we should give our children: one is roots and the other is wings." Hodding Carter.
Un abrazu a los dos.
Héctor Pérez Iglesias
alegrome con vosotros, ye una gran noticia, norabona
Ýá vos lo dixi per teléfonu, pero repítovoslo per equí pa que quede constancia: norabona, mozos. Y a ver cuándo tomamos daqué pa celebralo.
Gracies a toos. Siguiremos informando.
(Y esi daqué pendiente, Miguel, cuando quieras.)
Un poco tarde, me sumo -cómo no- a los parabienes para ambos, y añado mis humildes dosis de suerte para la feliz conclusión del asunto... Esto se merece un cigarro.
Norabona espléndida, nenos. Celebrarémoslo, ensin dulda¡
Coime, norabona! Y a ver si la "preasignación" da en "asignación" (y sí, mamina, que léxicu más feu).
Publicar un comentario