A finales del sieglu XX, el rock americanu vivió una vuelta a los raigaños que nun esperimentara dende la primer metá de los años setenta. Al llamáu “country alternativu” (Wilco, Lambchop, Cowboy Junkies) hai que-y sumar el trabayu d’un puñáu de bandes afincaes na frontera con México y que participaben (y participen) d’un ciertu aire de familia. Si bien la más popular (hasta ciertu puntu) ye Calexico, al mesmu ambiente de western mestizu pertenez The Black Heart Procession.
Nostante, tolo que ye solar en Calexico (o en Giant Sand) ye llunar en The Black Heart Procession. Acordies con unos postulaos estéticos non mui allonxaos de los de Brian Eno, sólo qu’armaos con una puesta n’escena de saloon cinematográficu, los temes que componen los tres primeros álbumes de The Black Heart Procession paecen sacaos de la banda sonora d’un western espectral. Particularmente’l segundu de los tres volúmenes apuerta a una belleza desoladora en temes como “The Waiter # 2”, “Blue Tears”, “When We Reach The Hill” o “The Waiter # 3”.
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