viernes, 29 de mayo de 2009

Una aclaración

Pa muncho dio’l post qu’escribí l’otru día sobre les coses coles que nun se xuega. Dio, en tou casu, pa muncho más de lo que yo pretendía. Y lo que yo pretendía yera, simplemente, desfogar ensin necesidá de veme envueltu en situaciones difíciles de controlar. Pero vese que l’escesu de mala hostia, amás del necesariu cripticismu de la entrada, llevó a dalguna xente a sacar conclusiones que de nenguna manera diben implícites nel mensax. Mea culpa. Asina qu’aprovecho p’aclarar que non, que nun me da más que se copien y difundan testos míos nin que se me cite nin cosa asemeyada. Sólo faltaba. Ye xusto lo contrario: soi yo’l que tien de mostrase agradecíu en toes eses circunstancies.
Dicho queda, y por si acasu insisto: el post en cuestión namás que se refier a un asuntu concretu, y a un tipu concretu. Que nun me presta gota que se pongan na mio boca pallabres que nun dixi, cosa que, polo demás, pémeque-y pasa a tol mundu. Y que tovía me presta menos cuando se fai tal cosa col ánimu o la consecuencia de facer dañu a xente qu’aprecio. Nin más nin menos.
Fin del asuntu. [Y una nota al marxe: el post en cuestión llogró’l récord absolutu de visites d’esti modestu blog. Paez que nos va la marcha, a mi’l primeru.]

1 comentario:

Anónimo dijo...

Si nos dices a qué te refieres, igual tenemos más elementos de xuiciu y amás asegurámonos de saber cuála nun ye la to opinión. ¿Ónde salió eso?
Un abrazu:
JLP