lunes, 16 de febrero de 2009

Gracies al azar

Nun conozo’l mieu a la páxina en blanco: supongo que, si nun tengo nada que contar, tampoco nun se me perdió nada delantre d’un folio (o d’un documentu de Word, pa ser precisos), asina qu’esa angustia, si la hai, nun la tengo vivío. Que yo recuerde. Agora, lo que sí tengo esperimentao bien de veces ye’l vértigu énte la páxina escrita, la dulda sobre’l valor de lo recién vertío nesa páxina, y especialmente la incertidume énte lo que va a continuación. Pa mi, escribir una novela ye lo más paecío a completar un videoxuegu: en cada coma presiento’l peligru de qu’un zombi apaeza de sópitu y me devuelva al puntu de partida. Hai xuegos enxemáticos, tamién, onde nun s’acolumbra la manera de siguir camín como nun seya pescudando’l sentíu d’un acertixu o la localización d’una palanca secreta. Llevo un par de selmanes buscando esa palanca, atascáu depués de dos pantalles (diez páxines) d’una nueva novela que, pa más inri, plantégame seique los mesmos problemes que pudiera alcontrar un xugador de Grand Theft Auto que s’enfrenta per primer vegada al Final Fantasy: tola esperiencia previa nun val absolutamente pa nada.
Alcuando, nostante, l’azar tien un papel que cumplir y unes estrañes maneres de xugalu. Esta vegada l’azar impúnxose usando una canción que destrancó de sópitu l’atascu énte la puerta en cuestión. La canción nun ye otra que “Sympathy For The Devil”, de los Rolling Stones. Taba cantao, per otra parte, qu’una canción inspirada nuna novela tenía que servir, dalgún día, d’inspiración pa otra.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Camiento que la música pue ser la meyor de les muses y non sólo pa escribir sinón tamién pa guiase pola vida mesma. Anque suene un pocu estrañu delles veces llevóme de la mano por caminos que d'otra manera nunca diba saber qu'esistíen. Eso sí, cuidadín con dalgunes pieces, pueden llevanos pol camín del malignu!!

Roberto Pato dijo...

A Montano, el personaxe de Vila Matas, el folio en blanco casi lu mata. A mi hasta'l caxonin de los blogs me asusta, incluso anque suene esa canción...

Miguel Barrero dijo...

Dexa de quexate, sigue con ella y acábala pronto, que yá hai ganes de lleela...