De Vicente Luis Mora ye mui recomendable siguir les entraes nel so blog, una interesante fonte d’idées y recursos sobre crítica lliteraria. Munches d’eses entraes recuéyense en forma de llibru nel volume La luz nueva. Singularidades en la narrativa española actual, que parte de consideraciones fácilmente compartibles como esta:
“La narrativa española ha dejado de ser literatura para convertirse en mercado editorial. Y su crítica, la crítica oficial, suplementaria, ha dejado de ser crítica literaria para convertirse, como denunciase Juan Bonilla hace ya tiempo, en propaganda”.
Tamién ye compartible, a lo menos pa los nacíos en 1970, la idea de que la narrativa actual escríbenla y lléenla persones educaes al calor de los mass media, lo que tien efectos evidentes na constitución del imaxinariu social y ye d’esperar que los tenga tamién nes técniques narratives. Onde nun llogro compartir les postures de Mora ye na aparente petición de principiu, mui común nestes singladures, que consiste en dar por enterrada la modernidá y, al mesmu tiempu, esixir que’l creador tea al altor del so tiempu, esixencia inequívocamente moderna anque se vista de pos(t)moderna o pangeica.
No hay comentarios:
Publicar un comentario