
La intención de Rapp yera grabar un álbum contra la guerra. Contra la guerra en sí, pero tamién contra la guerra por escelencia en 1968: la de Vietnam. El conceptu queda claru incluso na cubierta del discu: una reproducción de El trunfu de la muerte, de Brueghel. Tamién nes munches cites qu’apaecen equí y allá, como les pallabres d’Herodoto xuxuriaes nel tema “Translucent Carriages”: “Na paz, los fíos entierren a los pas; na guerra, los pas entierren a los fíos”. Ye esta una canción escura y respigante, acordies cola sonoridá ténebre del álbum, non menos que los arreglos de “Guardian Angels”, qu’imiten les rayadures d’un discu de la década de 1920. Too, a fin de cuentes, ye en Balaklava como parte d’un bazar d’antigüedaes. Hasta los páxaros que faen los coros en “Images Of April” tienen dalgo de páxaros enxaulaos. Musicalmente, la obra obedez al clima de la vanguardia folk de finales de los sesenta, psicodelia desprovista d’empaque pop, más la clara influyencia de Leonard Cohen, que Rapp non sólo nun disimula sinón qu’amuesa a les clares nuna agónica versión de “Suzanne”.
No hay comentarios:
Publicar un comentario