martes, 22 de julio de 2008

Un llibru con alma

Ún yá ta retiráu (eso sí, sólo provisionalmente) del mundu de la crítica, y ye por eso qu’últimamente namás me da por “recomendar”, con tolo qu’eso pueda valir, poco o muncho, dalgún llibru que me tocara l’alma, y acasu tamién poner a caldu a dalgún otru que me tocara les pelotes. Que los hai, d’estos últimos, pero nun ye’l casu. Lo que tengo nes manes (aforremos chistes malos, por favor) ye’l poemariu de Pablo Texón La culpa y la lluz, del que yá se tienen dicho pallabres mui esactes y arrimaes a lo pulío de los sos versos. Yo apurro equí namás la versión directa d’esos merecíos eloxos, la que diz que m’emocionó en xunto la voz de Pablo nestos poemes, maduros y cenciellos, rotundos y doliosos. Poemes como “Kamchatka o Brasil”, “Arte y ensayu”, “Sub Londres”, o’l poema ensin títulu qu’abre’l llibru, declaración de principios, o más bien de finales. Encantáu los firmaba, francamente.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

A ver si lu lleo... ai, nesa foto paeces el malu de termineitor dos.

Xandru Fernández dijo...

Esa yera la idea... ;)