Nun cuento qu’esista una visión femenina opuesta a la masculina, y les más de les veces dame que se remana una contraposición puramente ideolóxica y agresiva pa coles muyeres. Como muncho, toi dispuestu a reconocer qu’hai una serie de vivencies vedaes a los homes, igual qu’hai munches otres vedaes a les muyeres, y qu’ehí reside una diferencia que non por nun ser biolóxica ye menos importante. La singularidá d’eses vivencies percíbese na obra d’escritores como Alice Munro o Judy Budnitz, y tamién na d’escritores de canciones como Michelle Shocked o Lisa Germano.
Lisa Germano nun ye sólo la voz xuxuriante que-y fai coros a Iggy Pop o la violinista de John Mellencamp, ye tamién, y mui percima de cualquier otra cosa, una creadora de canciones mayúscules y una creación ella mesma, una y bones tien interiorizao y resuelto l’interrogante de cómo desenvolvese nel oficiu ensin dexar de ser muyer y rechazando, al mesmu tiempu, cualquier alusión bastarda y romántica a “lo femenino”. En Geek The Girl lo femenino ye la posibilidá de ser violada (“Cry Wolf”) o asaltada (“A Psycopath”), la tensión producida por una sexualidá asumida baxo presiones esternes (“Sexy Little Girl Princess”), tamién l’adoración pol imaxinariu de l’adolescencia (“Of Love And Colors”). Pieces firientes y crudes, al filu del sonambulismu, percorríes por un guiñu irónicu ensin cayer nunca na frivolidá, musicalmente más cerca del universu de Leonard Cohen, o del de Lou Reed, que del de munches de les sos presuntes compañeres de viaxe como Polly Jean Harvey o Tori Amos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario