domingo, 11 de enero de 2009

Xixón, Londres, Lima, París

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Yo hay una cosa que tengo clara, y ye que el problema se va a acabar cuando los judíos acaben con los Palestinos. Y como la cosa siga así van a facelo, porque aquí no mueve un deu nadie porque esos cabrones son los amos del mundo.

Y lo peor de todo ye que hay dias que veo el periódicu y ya se me pasa por la cabeza lo que oí una vez a un paisano en un chigre, que "Adolf mató a pocos". Toy cogiéndoyos tanto asco que en cuanto tomo dos cacharros acuérdome de eses pallabres, y ya ye triste que yo llegue a pensar en que tal afirmación sea acertada.

Xandru Fernández dijo...

El día que lleguemos a pensar eso, Larry, los sionistes van poder dicir que ganaron. Porque una de les grandes mentires que lleven décades difundiendo ye la de que ELLOS SON LOS XUDÍOS, ELLOS REPRESENTEN A LOS XUDÍOS. Y nun ye verdá. Dovid Von Neumann, el mozu qu'arrestaron ayeri en Londres por denunciar la masacre de Gaza en medio d'una manifestación pro-israelí, ye tan xudíu como Olmert y nun tien nenguna responsabilidá de lo qu'otros tán faciendo nel so nome. Que nun nos ganen.