Na población de Jordan, nel estáu norteamericanu de Minnesota, hebo en 1985 ventiséis adultos deteníos por abusos sexuales contra nenos. La tercer parte de los adultos del pueblu. Esa ye la historia qu’inspira “Jordan, Minnesota”, el tema qu’abre Atomizer, el primer álbum de Big Black: “This is Jordan, we do what we like”. Les venes abiertes de los Estaos Xuníos, en clave post-punk. Crudu balance de la primer metá de la era Reagan y los sos espectros. “Bazooka Joe” o “Kerosene” son frescos esplícitos de l’apatía y el caos mental d’un país vueltu del revés.
Les desinformaes voces qu’igualen el rock cola tópica y típica refugaya musical de consumu masivu debieren aparase a sentir Atomizer por obligación cívica. ¿Ú l’enclín románticu, la tentación del tópicu, el ximelgar el cadril compulsivamente? Atomizer ye d’una seriedá que mete mieu: la seriedá del dolor, de la mutilación, del crudu alborecer nes páxines de sucesos. Lo que nun nos quita d’atopar tamién nél ironía, sarcasmu, un bon humor de sobremesa apocalíptica muncho más desenrolláu qu’en propuestes daqué asemeyaes (dende ciertu puntu de vista) como Killing Joke, Ministry o Nine Inch Nails.
Detrás de Atomizer ta Steve Albini, productor de méritu (Pixies, Nirvana, The Jesus Lizard, Dirty Three o Gogol Bordello son dalgunes de les munches bandes que se punxeron nes sos manes), conduciendo’l so primer proyectu discográficu como compositor y intérprete, Big Black, antecesor de Rapeman y de los actuales Shellac.
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