Ente la nortiada y la bobada (la de los nazarenos, la de les procesiones, la del mundu secuestráu pol sainete de la saeta), dieron de sí estos díes pa ver la segunda temporada de Roma, la serie de la HBO creada por John Milius, Bruno Heller y William J. Macdonald.
La primer temporada de la serie acababa col calabre de César nel Senáu romanu y un Marco Antonio fuxendo axorizáu de la escena del crime, mientres que, nel Aventino, víemos cómo Níobe, la muyer de Lucio Voreno, se suicidaba delantre d’esti. Lucio Voreno y Tito Pullo son la gran ayalga d’esta serie, el centurión y el lexonariu con vides propies, que se crucien alcuando coles de los grandes personaxes históricos: si Voreno ye l’honor y la rectitú moral, Pullo ye’l pragmatismu y la sensualidá, lo que nun quita pa que nesta segunda entrega les llinies de demarcación ente ún y otru bazcuyen bien de veces. Asina, mientres Marco Antonio y Octavio resuelven les sos diferencies, el rectu Voreno conviértese nel capo di tutti capi del Aventino y Pullo asesina a Cicerón y entendemos que, nel fondu, quitando la escenografía, bien pudiera ser, la vieya Roma, una versión primitiva de Los Soprano.
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