Na retórica antigua, esiste’l recursu de la captatio benevolentiae: pallabres lliminares onde l’orador intenta que’l públicu-y seya favorable, disculpándose pola propia impericia o simplemente pidiendo indulxencia. Nun ye mui frecuente’l so usu na moderna historia del rock, pero, como siempres, hai escepciones. Seique la más bultable seya’l cantar col que s’abre’l primer álbum de The Adverts: “One Chord Wonders”. Ruegos y duldes que la banda comparte con un públicu al que-y presupón una hostilidá bien comprensible: "I wonder what we'll play for you tonight / Something heavy or something light / Something to set your soul alight. / I wonder how we'll answer when you say: / We don't like you, go away, / Come back when you've learnt to play".
Capitaneaos por TV Smith, The Adverts debutaron en 1976 en Londres, aprovechando’l tirón de Sex Pistols y The Damned en plenu españíu punk. Alpenes sabíen tocar, yeren un claru exemplu de cómo llevar a la práctica’l do it yourself que’l punk upó a lema xeneracional, pero crearon un puñáu d’himnos como “One Chord Wonders”, “Bored Teenagers” o “No Time To Be 21” onde reconstruíen el punk como una estación más na evolución del pop británicu, dalgo asemeyao a lo que The Undertones facíen pela mesma época.
El gran ésitu del grupu, incluyíu tamién nesti primer álbum de so, foi “Gary Gilmore’s Eyes”, un llúcidu turbón de versos dedicaos al primer presu executáu en California darréu de la restauración de la pena de muerte nesi Estáu americanu y la so decisión de donar los güeyos pa que-y los tresplantaren a otra persona. A metá de camín ente la visión ballardiana y el pulp, “Gary Gilmore’s Eyes” foi tamién una manera como otra cualquiera de dici-y adiós al punk.
No hay comentarios:
Publicar un comentario