Ye prácticamente imposible deseparar el nome de The Cure del so ésitu masivu a partir de 1985 y del ecu mediáticu algamáu por munches de les sos canciones d’esa época. La suya ye una figura clave nel panorama del pop nos años ochenta, comparable sólo con U2 y The Smiths.
Bona parte d’esa celebridá ye atribuible al carisma del so cantante y compositor principal, Robert Smith, autor d’una sonoridá intermedia nel camín que va de les escuridaes depresives de la dark wave más ténebre (nichu que comparte con Joy Division, Bauhaus y Magazine) al pop melódicu con barniz d’estética vanguardista. Son precisamente los sos primeros álbumes, aquellos qu’apunten más alto n’ambición musical, los que menos reconocibles van volvese col andar de los años. Ente ellos, Seventeen Seconds (1980), Faith (1981) y la so creación más importante: Pornography (1982).
En Pornography añúdense cuasi tolos signos diferenciales de la llamada dark wave: versos apotegmáticos en canciones poco o nada narratives d’imaxinería baudelaireana, percusión solemne y vagamente exótica, guitarres entecuallaes nel aparatu percusivu, tempos lentos, reverberaciones y ecos alternándose, too ello afechisco pa tresmitir una almósfera de llobreguez. Munches de les canciones del álbum son difíciles d’escaecer: “One Hundred Years”, “The Hanging Garden”, “Siamese Twins” o “The Figurehead” figuraríen ente les más reconocibles de la carrera de The Cure de nun ser pol xiru esperimentáu pola banda xusto depués d’editar esti discu y que quiciabes yá s’anunciaba nel últimu versu del últimu tema, “Pornography”: “I must fight this sickness, find a cure”.
1 comentario:
Ese disco me lo compré en Tower Records de Picadilly cuando fui de viaje de estudios con el instituto en 3º de BUP. También me compré allí "The Head on the door".
“I must fight this sickness, find a cure”, buff, recuerdo haber tomado de ahí esas palabras para algunos versos que escribí a los 17 años... qué recuerdos...
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