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Bauhaus pertenez a esi reinu de lo raro y lo demencial onde una particular visión del arte, presente yá dende’l propiu nome de la banda, nun dulda n’aprovechar tolos recursos que la tradición reciente-y apurre. Asina, el descaru punk vien arropáu d’una grandillocuencia teatral inédita dende los años doraos del glam rock, como si Marc Bolan resucitara y sustituyera’l boogie pola marcha fúnebre. Peter Murphy demuestra que la d’él ye una de les voces meyor amueblaes del firmamentu pop, y la guitarra de Daniel Ash reverbera como una entidá autónoma, que compartiera espaciu colos demás músicos pero ensin perder de vista que procede d’una dimensión espectral. L’almósfera insana, recurrente en temes como “Double Dare”, “Spy In The Cab” o “Nerves”, remanez d’esi equilibriu enta la voz y la guitarra que nun precisa de más arreglos nin timbres, anque estos nun vengan mal p’acentuar los colores, siempres escuros, de la trama. Y esa ye, talamente, la dualidá central en que s’afita’l soníu de Bauhaus na so obra mayúscula, In The Flat Field: una voz qu’invoca (Murphy) y una guitarra invocada (Ash). Espiritismu punk, nin más nin menos.
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