La formación más estable y paradigmática de Rush contó col cantante, baxista y teclista Geddy Lee (una voz inconfundible, con dalgo diabólicamente infantil), el guitarrista Alex Lifeson (correctu, de solos impecables pero capacitáu pa llevar tamién bona parte de la base rítmica) y el batería Neil Peart (ún de los meyores bateríes de la historia del rock, al mio entender). Tres músicos sobraos de talentu y conocimientos que del hard rock derivaron, pasu ente pasu, hacia una especie de jazz-rock progresivu que tuvo un puñáu de continuadores (Dream Theater ente ellos) y bien dellos siguidores (Smashing Pumpkins, por exemplu). Moving Pictures ye seique la obra maestra d’esta banda canadiense, lo que nun quita pa tener por mui recomendables otros álbumes como 2112 (1976) o Permanent Waves (1980). Integráu por siete cortes, Moving Pictures arranca colos demodés sintetizadores de “Tom Sawyer”, recreación del personaxe de Mark Twain con traces d’iconu anarquista, y cuenta con temes tan sorprendentes como “Red Barchetta” (una visión futurista onde l’héroe llibertariu ye agora un pilotu de carreres), “Witch Hunt” (sobre la manipulación de les mases al traviés del mieu) o “Limelight” (con versos robaos al Como gustéis de Shakespeare). Una vía de renovación pal hard rock que quedó, sicasí, al marxe del gustu dominante tanto nel mainstream como nos circuitos independientes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario