
Asina, dende’l primer tema, “Teen Age Riot”, la impresión ye qu’un apocalipsis estrizara la galaxa pop reduciéndola a pieces inconexes que’l cuartetu axunta ente pontes de distorsión y voces d’ultratumba. Kim Gordon recita nun estáu d’aparente trance onde, sicasí, desurden referencies a los Stooges y a J. Mascis, igual que nel tema “The Sprawl” son varies les alusiones a la obra de William Gibson y, en “Candle”, a Neil Young. Otru títulu, “Eliminator Jr.”, resume la intención de la banda de sonar como un híbridu ente Dinosaur Jr. y el discu Eliminator de ZZ Top.
Sicasí, les perles del álbum son les improvisaciones que pespunten la mayoría de los temes, entrellices tímbricos qu’esploren toes y caúna de les posibilidaes d’una cuerda de guitarra, y ataques hardcore en medio de calmes investigaciones d’alma cuasi zen. Sonic Youth, pamidea, recurren al clásicu oxímoron de la “docta inorancia”, convirtiendo en ciencia un métodu d’ensayu y error propiu d’una jam session con instrumentos de tortura. Cántalo Kim Gordon nun momentu de sinceridá apavoriante: “I wanted to know the exact dimensions of hell”.
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