martes, 14 de octubre de 2008
The Replacements: "Let It Be" (1984)
The Replacements nun foi la primer banda que morrió d’ésitu, nin la última. Surdíos del circuitu underground de Minneapolis, igual que los sos amigos / rivales Hüsker Dü, taba claro pa cualquiera que tuviera oreyes qu’aquellos cuatro inadaptaos nun yeren parte de la escena hardcore, por más que’l so desdexamientu formal y la so actitú nihilista contribuyeren a la confusión. Sacante una querencia pola velocidá qu’hai qu’atribuir a los sos años de deprendimientu al rau de Bob Mould y compañía, la propuesta de The Replacements tien más que ver con Tom Petty, Alex Chilton o Johnny Thunders que con Black Flag o The Minutemen. Tocante al so cantante Paul Westerberg, el so enclín autodestructivu, el so carisma d’eternu adolescente y les sos canciones enllenes d’alcohol y épica de patiu d’institutu concasen más con Morrissey que con Henry Rollins. En Let It Be, l’últimu álbum que grabaron con Twin/Tone Records, atreviéronse hasta a calcar l’emblemáticu títulu de The Beatles y dexaron pa la posteridá (una posteridá que nun contó con ellos, darréu del so saltu a la gran industria musical) once canciones impecables. De la cuasi rockabilly “I Will Dare” (con Westerberg a la mandolina y Peter Buck, de R.E.M., como guitarrista invitáu) al heavy metal minimalista de “Answering Machine” ("How to do you say 'I miss you' to / An answering machine?"), sucédense impresionantes escenes de la vida suburbana, ente elles la cervecera “Favorite Thing”, “Androgynous” (con acompañamientu de piano y almósfera de club de jazz), “Unsatisfied” (documentu sonoru del spleen de la era Reagan, una canción con muncho de Rod Stewart y de Tom Petty pero con muncho más de Westerberg) y la balada “Sixteen Blue”, amás d’una versión impagable del tema de Kiss “Black Diamond”.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario