¿Y qué tenía d’especial “Locomotive Breath”? Según paez, el llinguax porcaz, al dicir de los censores franquistes. La cuestión relixosa, central nel álbum ensembre, fuera determinante na recepción d’Aqualung nel Reinu Xuníu, pero n’España les preocupaciones debíen ser más de tipu sexual (como la famosa invitación que recibieron los músicos del grupu a “cubrir les sos vergüences” nuna actuación en Barcelona).
Y claro qu’hai sexu n’Aqualung. De fechu, el vagamundu que-y da nome al discu tien xeitos d’un Humbert Humbert veníu a menos, igual que la “Cross-Eyed Mary” del segundu corte guarda un ciertu paecíu con Lolita. Pero más ecu tuvo, na época, la profesión de fe anticlerical que percuerre tol álbum y especialmente clara en “My God”, “Hymn 43” y “Wind Up”, amás de na cubierta del discu, onde pue lleese esta declaración fácil d’atribuir a Ludwig Feuerbach: “A lo primero l’home creó a Dios”. Sicasí, nun ye un álbum conceptual, como sí diba selo’l siguiente trabayu de Jethro Tull, Thick As A Brick. Aqualung ye nin más nin menos qu’una escepcional colección de canciones arrincaes al talentu d’Ian Anderson, probablemente’l cantante-compositor más infravaloráu de tola historia del rock.
2 comentarios:
Yo namás sé que tola vida m'encantó "Locomotive Breath" (pero nunca me paré a entender la lletra)
La lletra cuenta la típica historia del perdedor al que la muyer lu engaña col amigu, PauPablo. Los versos finales vienen a dicir que'l que lu tien pilláu pelos güevos ye Dios.
Y bienveníu, a ver cuándo cai ún de Van Morrison...
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